Общи условия на електронния магазин на “Керхер” ЕООД

1. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
1.1. Настоящите Общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „Керхер“ ЕООД, ЕИК 203648356 (“Керхер”), и ползвателите на платформата за електронна търговия на Керхер (“Посетител/и”), достъпна на www.karchershop.bg („Електронен магазин”).

1.2. Информация за Керхер:
Наименование „Керхер“ ЕООД, ЕИК 203648356;
Седалище и адрес на управление гр. София 1839, район Кремиковци, бул. “Ботевградско шосе” №489″
Данни за кореспонденция e-mail: [email protected],
тел. за връзка:+359 2 4424194
адрес: бул. “Ботевградско шосе” №489
Регистрация по ЗДДС BG203648356

1.3. Информация за Комисия за защита на потребителите (“КЗП”):
Наименование Комисия за защита на потребителите (“КЗП”)
Адрес гр. София, ПК 1000, пл. ”Славейков” №4А, ет.3, 4 и 6;
Телефон за контакт 02/9330565
Горещ телефон за контакт за потребители 0700 111 22
E-mail [email protected]

1.4. Тези Общи условия на www.karchershop.bg са задължителни за всички Клиенти на Електронния магазин.
1.5. Използването на Електронния магазин от страна на Клиентите означава, че последните са се запознали внимателно с настоящите Общите условия и са се съгласили да ги спазват безусловно.
1.6. Настоящите Общи условия могат да бъдат променени едностранно от Керхер по всяко време. Промените влизат в сила незабавно след публикуването им на страницата на Електронния магазин и са задължителни за всички Клиенти.
1.7. За периоди, в които се провеждат промоционални кампании за конкретни стоки, се прилагат специалните правила на конкретната промоционална компания. За всички неуредени въпроси се прилагат настоящите Общи условия, доколкото в специалните правила не е предвидено друго. Промоционалните кампании и периода, за който се провеждат, ще бъдат обявявани от Кехер на Интернет страницата на Електронния магазин, за което Посетителите се считат за уведомени с публикуването им.
1.8. Клиентите имат задължение да правят справка за промени в Общите условия на Електронния магазин при всяко посещение на страницата.

2. ДЕФИНИЦИИ
2.1. “Посетител” – всяко лице, ползвател и което ръчно, чрез софтуер, техническо устройство или всички взети заедно, е изписало електронния адрес в браузъра си или е достигнало до Електронния Магазин чрез пренасочване от друг интернет-сайт и ползва Електронния магазин по какъвто и да е начин, включително но не само като го разглежда, прави поръчки през него, купува или извършва всякакви други действия чрез него.
2.2. “Клиент” – лице, физическо или юридическо, което е сключило договор за покупко-продажба от разстояние с Керхер през Електронния магазин.
2.3. “Керхер” – това е „Керхер“ ЕООД, ЕИК 203648356, със седалище и адрес на управление: гр. София 1839, район Кремиковци, бул. “Ботевградско шосе” №489″, представлявано от Управителя – Мартин Константинов Василев, който продава или предлага за продажба стоки, и/или сключва договор за покупко-продажба от разстояние с потребител като част от своята търговска или професионална дейност.
2.4. “Договор/ът” – това е сключения от разстояние договор между Керхер и Клиента за покупко-продажба на стоки през Електронния магазин, неразделна част от който са настоящите Общи условия.
2.5. “Стока” – това са предлаганите от “Керхер” ЕООД продукти чрез Електронния магазин при спазването на изискванията на Закона за защита на потребителите и Закона за електронната търговия.
2.6. “Електронния/т магазин”/”Платформата” – това е платформата за електронна търговия на стоки, предлагани от “Керхер” ЕООД, достъпна на Интернет страницата www.karchershop.bg.
2.7. “Потребителски профил” – част от Електронния магазин, в която се съдържа персонално обособена информацията за закупените стоки и направените поръчки от конкретен Клиент чрез Електронния магазин.
2.8. “Продажна цена”- крайната цена за бройка или за определено количество стока или за услуга, включваща данък върху добавената стойност и всички допълнителни данъци и такси.

3. ПРАВИЛА ПРИ ПОЛЗВАНЕТО НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН
3.1. Електронния магазин е платформа за електронна търговия, достъпна на www.karchershop.bg, чрез която Клиента имат възможност да сключва договори за покупко-продажба и доставка на предлаганите от Керхер в платформата стоки.
3.2. Керхер организира доставянето на стоките и гарантира правата на Клиента, предвидени в закона, в рамките на добросъвестността, възприетите в практиката, потребителското или търговското право критерии и условия.
3.3. Клиентът сключва Договор за покупко-продажба на стоките, предлагани от Електронния магазин на адрес www.karchershop.bg по начините указни в чл. 4 от тези Общи условия при спазването на приложимата нормативна уредба в областта на потребителското право.
3.4. Клиентът и Керхер се съгласяват, че всички изявления помежду им във връзка със сключването и изпълнението на Договора могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис и чл. 11 от Закона за електронната търговия.
3.5. Предполага се, че електронните изявления, извършени от Клиентите чрез използването на Електронния магазин са извършени от лицата, посочени в данните, предоставени от Клиента при извършване на регистрация, ако са въведени съответното потребителско име и парола за достъп.
3.6. Всяко електронно изявление, отправено от страна на Клиента, когато той е търговец по смисъла на Търговския закон (“ТЗ”) чрез потребителския профил (“Моят профил”), се счита за обвързващо Клиента, освен ако последният не го оспори незабавно.
3.7. Потребителското име и паролата за отдалечен достъп се определят от Клиента, чрез извършване на онлайн регистрация в отделно обособено поле в Електронния магазин, при спазването на указанията посочени от Керхер за валидност на регистрацията.

4. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОРА ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА ОТ РАЗСТОЯНИЕ
4.1. Клиентите сключват договор за покупко-продажба от разстояние на избраните от тях стоки, предлагани от Керхер чрез Електронния магазин. Договорът между Керхер и Клиента представлява приетата и потвърдена от страна на Керхер поръчка на стоките, избрани от Клиента.
4.2. Договорът между Керхер и Клиента, неразделна част от който са настоящите Общи условия, се счита за сключен с доставянето на конкретната стока адреса, посочен от Клиента в секцията “Моят профил” или адреса, който е изрично посочен от Клиента като адрес за доставка на стоката.
4.3. Страна по Договора с Керхер е Клиента, съгласно данните, предоставени при регистрацията и съдържащи се в секцията “Моят профил” в Електронния магазин. За избягване на съмнение това следва да са данните, предоставени при създаването на потребителския профил в Електронния магазин.
4.4. Поръчката на избрана стока от страна на Клиента се осъществява при спазването на следната процедура:
4.4.1. Влизане в системата за извършване на поръчки в Електронния магазин;
4.4.2. Избиране на една или повече от предлаганите от Керхер в Електронния магазин стоки и добавянето им към списък със стоки за покупка;
4.4.3. Създаване на потребителски профил (“Моят профил”) чрез въвеждането на необходимите данни за индивидуализация на Клиента.
4.4.4. Предоставяне на необходимите данни за индивидуализация на Клиента и данни за фактурирането и закупването на стоката;
4.4.5. Предоставяне на данни за извършване на доставката;
4.4.6. Избор на способ и момент за плащане на цената;
4.4.7. Потвърждение на поръчката от страна на Керхер;
4.5. С приемането на настоящите Общи условия Клиентът се съгласява, потвърждението на получаването на поръчката от страна на Керхер, да се извършва чрез предоставената от него електронна поща. За избягване на всякакво съмнение, за валидна електронна поща се счита, предоставеният имейл адрес от Клиента в секцията “Моят профил”.
4.6. В условията на промоционални периоди, Клиентът се съгласява, че поръчката е получена от Керхер, ако е направена от Клиента във времевия период на промоцията, за което важат специалните правила на конкретната промоция, както е посочено в чл. 1 от тези Общи условия.
4.7. Клиентът имат право да поправя грешки при въвеждането на информация до момента на изпращането на потвърждението за поръчката от страна на Керхер, съгласно т. 4.5. от тези Общи условия.
4.8. По силата на сключения с Клиента договор за покупко-продажба на стоки в Електронния магазин, Керхер се задължава да организира доставката и прехвърлянето на собствеността на поръчаните стоки на Клиента.
4.9. Клиентът заплаща на Керхер възнаграждение за доставените стоки съгласно условията, определени в Електронния магазин и настоящите Общи условия. Възнаграждението е в размер на обявената в Електронния магазин цена за стоките с включен ДДС.
4.10. Керхер доставя заявените от Клиента стоки в сроковете и при условията, определени в Електронния магазин и съгласно чл. 5 настоящите Общи условия.
4.11. Цента за доставката на избраните стоки е определена от Керхер съгласно чл. 7 от тези Oбщи условия и не е включена в цената на стоките.

5. ГАРАНЦИИ

Уважаеми клиенти на фирма Керхер, нашите изделия се произвеждат особено грижливо и преди да се експедират, те се подлагат на щателна проверка на качеството. Ако по Вашия уред въпреки това се появят материални или производствени дефекти, Вие имате законно право на рекламация спрямо фирмата, където сте закупили уреда. Освен това за фабрично новите машини ние поемаме следната гаранция:
5.1. В течение на гаранционния срок безплатно ще отстраним по собствено усмотрение евентуално появилите се по уреда Ви „Керхер“ дефекти, ако причината за тях е бил дефект на материала или производствен дефект, като дефектиралите и заменени с нови части остават при нас.
5.2. Ако по време на гаранционния период от 24 месеца се появи дефект, отнасящ се до уреда или стандартната му окомплектовка, моля, уведомете за това фирмата, от която сте закупили уреда или в специализираните магазини/ сервизи на фирма Керхер, упоменати на последната страница на тази карта.
5.3. Гаранционният срок започва да тече от деня на доставяне на фабрично новото изделие до крайния потребител. Използването уреди дом и градина за професионални цели води до сериозно претоварване на машината, и е сериозно основание за отказ от гаранционно обслужване. Спазването на гаранционния срок се установява чрез представяне на касова бележка/фактура за покупка и попълнена гаранционна карта. Уреди, закупени с фактура на името на фирма, имат гаранция валидна за професионалните уреди и машини – 1 година.
5.4. Ремонт на място (където съоръжението е инсталирано) може да се изисква само при уредите Керхер, които не са преносими. По време на гаранционния срок ние извършваме ремонтите съгласно гаранционните условия без да начисляваме пътните и командировъчни разноски, а след изтичането му, срещу заплащане на тези разходи.
5.5. Преносимите уреди „Керхер“ е необходимо да бъдат предадени или изпратени до най-близкия магазин „Керхер“, където се продават нашите изделия или до най-близо намиращия се упълномощен сервиз. Адресите на оторизираните сервизни партньори на КЕРХЕР можете да намерите на гърба на гаранционната карта или на сайта ни www. karcher.bg.
5.6. Вие губите право на гаранционни ремонти, ако дефектът е бил причинен поради поправки или намеса от страна на лица, които не са упълномощени за това. Същото важи и в случая, когато нашите съоръжения са били комплектовани допълнително с принадлежности или с части или са били използвувани неподходящи за чистене препарати, които не са одобрени за приложение в нашите съоръжения и чието ползване се е оказало причината за дефекта. Гаранцията отпада при липсваща табелка с номера на уреда и ненанесен върху гаранционната карта номер на уреда за идентификация. Също така гаранцията не важи за бързоизносващи се части като, но не се ограничават до: дюзи, уплътнения, ремъци, лагери, маркучи и др. Те са упоменати в ръководствата за обслужване на съответната машина или уред. 5.7. При предявяване на рекламация, отговаряща на изискванията на гаранционните условия, сервизът е длъжен по своя преценка да:

5.7.1. Отремонтира стоката в законовия срок. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок. Ако това е невъзможно или неоправдано – да я замени с нова от същия модел. Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора или да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на един и същ уред/ машина в рамките на срока на гаранцията, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба. Когато удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази първоначалните гаранционни условия.

5.7.2. Ако няма същия модел, да предложи закупуване на друг модел с доплащане или възстановяване на заплатената сума.

5.7.3. В случай, че не бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или не се поправи стоката в рамките на срока по ЗЗП, потребителят може да иска разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума или намаляване на цената.

5.7.4. Производителят, Вносителят и Сервизът не могат да бъдат отговорни за пропуснати ползи, престой и други вследствие на дефекта на стоката или престоя й в сервиза.

5.7.5. По време на престоя на стоката в сервиза, Сервизът не е длъжен да осигурява оборотно друга стока.

5. 8. Други претенции – особено за заплащане на вреди, появили се извън съоръжението – са изключени, освен ако тази отговорност не е регламентирана със закон. 5.9. Приложими разпоредби на Закона за Защита на потребителите: Независимо от предоставената търговска гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 – 115 от Закона за защита на потребителите. При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия. Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са разумни, като се вземат предвид: а/ стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; б/ значимостта на несъответствието; в/ възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя. След изтичането на едномесечния срок, потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя.

За всички помпи от сериите BP Garden, BP Home & Garden, SP Dirt и SP Flat и закупени от оторизиран дилър,
Керхер ЕООД предоставя удължена 5 годишна гаранция, при условие, че в срок от 4 седмици от датата на документа за закупуване, купувачът регистрира закупената машина на сайта на дружеството www.karcher.bg в секцията Сервиз и информация/Home&Garden/Удължаване на гаранцията. Принтирано копие на гаранционния сертификат следва да се представя при претенция и да се съхранява през целия
срок. За повече подробности прочетете в сайта ни www.karcher.bg. При установяване от страна на сервиза за неоснователност на претенцията за гаранция, уреда се връща към търговеца за сметка на клиента, както и се заплаща съответната сума за извършената диагностика.

За всички водоструйки от серията Home & Garden Керхер ЕООД предоставя удължена 5 годишна гаранция, при условие, че в срок от 4 седмици от датата на документа за закупуване, купувачът регистрира закупената машина на сайта на дружеството www.karcher.bg в секцията Сервиз информация/Home&Garden/Удължаване на гаранцията. Гаранционният ремонт не важи, ако дефектът е бил причинен поради поправки или намеса от страна на лица, които не са упълномощени за това от Керхер. Същото важи и в случая, когато нашите водоструйки са били окомплектовани допълнително с принадлежности или с части или са били използвани неподходящо за чистене препарати, които не са одобрени за приложение в нашите водоструйки и чието ползване се е оказало причината за дефекта. Гаранцията отпада при липсваща табелка с номера на водоструйката и ненанесен върху гаранционната карта номер на уреда за идентификация. Също така гаранцията не важи за бързоизносващи се части като, но не се ограничават до: дюзи, уплътнения, ремъци, лагери, маркучи и др. Те са упоменати в ръководствата за обслужване на съответната водоструйка. Всяка една водоструйка подлежи на до 3 ремонта, за 3-годишния периода на удължаване на гаранцията. След това се счита, че машината е достигнала работния си ресурс. Принтирано копие на гаранционния сертификат следва да се представя при претенция и да се съхранява през целия срок. За повече информация посетете сайта ни ww.karcher.bg.

За всички продукти от серията Signature Line Home & Garden Керхер ЕООД предоставя удължена 3 годишна гаранция, при условие, че в срок от 4 седмици от датата на документа за закупуване, купувачът регистрира закупената машина на сайта на дружеството www.karcher.bg в секцията Сервиз и информация/Home&Garden/Удължаване на гаранцията. Гаранционният ремонт не важи, ако дефектът е бил причинен поради поправки или намеса от страна на лица, които не са упълномощени за това от Керхер. Същото важи и в случая, когато нашите уреди са били окомплектовани допълнително
с принадлежности или с части или са били използвани неподходящо за чистене с препарати, които не са одобрени за приложение в нашите уреди и чието ползване се е оказало причината за дефекта. Гаранцията отпада при липсваща табелка с номера на уреда и ненанесен върху гаранционната карта номер на уреда за идентификация. Също така гаранцията не важи за бързоизносващи се части като, но не се ограничават до: ролки, дюзи, уплътнения, ремъци, лагери, маркучи и др. аксесоари. Те са упоменати в ръководствата за обслужване на съответния уред. За повече информация посетете сайта ни www.karcher.bg.

5.10. При установяване от страна на сервиза за неоснователност на претенцията за гаранция, уреда се връща към търговеца за сметка на клиента, както и се заплаща съответната сума за извършената диагностика.

      6. ДОСТАВКА НА СТОКИТЕ
      6.1. Доставката се извършва чрез услугите на лицензиран пощенски оператор, с който Керхер е сключил договор за предоставяне на пощенски услуги. За доставянето на стоките се прилагат начините, методите и стандартите предвидени в Общите условия за предоставянето на пощенските услуги, достъпни на уебсайта на пощенския оператор https://www.speedy.bg/bg/terms-and-conditions-postal , доколкото не е уредено друго в Закона за пощенските услуги и приложимата нормативна уредба.
      6.2. При доставката Клиентът подписва изискуемите документи, предоставени от съответния куриер, в т.ч. товарителница или друг идентичен документ, удостоверяващ точното изпълнение на поръчката. С подписването на товарителницата, поръчаната стока се счита за надлежно доставена и поръчката изпълнена.
      6.3. При доставянето на стоката Клиентът е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или липсата на прилежащата документация за стоката, незабавно да информира куриера. Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като Клиентът губи правото по – късно да претендира, че стоката му е доставена с недостатъци и/или липси.
      6.4. В случаите на т. 5.3., Клиентът открие недостатъци в доставената стока, то последният има право незабавно да върне обратно стоката на Керхер, като заплати преките разходите за връщането на стоката.
      6.5. Клиентът е длъжен да провери съдържанието на пратката и съответствието с поръчаната стока и фактурата преди да подпише товарителницата и да заплати дължимата сума в случаите на „Наложен платеж”.
      6.6. Срокът за доставка на предлаганите от Керхер стоки се определя от момента на поръчката от Клиента, както следва:
      6.6.1. За стоки, поръчани до 14 часа българско време – 24 до 48 часа, считано от деня следващ деня в който е потвърдена поръчката от страна на Керхер;
      6.6.2. За стоки, поръчани след 14 часа българско време – 48 до 72 часа, считано от деня следващ деня в който е потвърдена поръчката от Керхер;
      6.6.3. За едрогабаритна техника срокът за доставка е до 7 работни дни, считано от деня, следващ деня, в който е потвърдена.
      6.7. Посочените в т. 5.1. срокове се прилагат, доколкото не противоречат на сроковете за доставка, уредени в Общите условия за предоставянето на пощенски услуги на пощенския оператор.
      6.8. Доставката се извършва само на територията на Република България и на посочения от Клиента адрес в регистрационната форма на Електронния магазин. Клиентът разполага с възможността да предостави и друг адрес, на който да бъде доставена стоката.
      6.9. Керхер има правото да не достави част или всички стоки от поръчката по различни обективни причини, включително но не само, поради изчерпване на складовата им наличност. При всички случаи, Керхер уведомява за последното Клиента чрез посочения от него имейл адрес в “Моят профил”.
      6.10. В случаите посочени в т. 5.9. по-горе, Керхер се задължава да възстанови предварително платената цена на стоката чрез използването същото платежно средство, използвано от Клиента при първоначалната трансакция, освен ако Клиента изрично не се съгласи за друг начин.
      6.11. Цената на доставката е във фиксиран размер на 5,00 лева за поръчка на стоки с обща стойност под 50,00 лева. Доставката на стоки с обща стойност над 50,00 лева е безплатна.

      7. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. ВРЪЩАНЕ НА СТОКАТА
      7.1. Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения Договор в срок от 30 календарни дни*, считано от датата на получаване на стоката, удостоверена с товарителницата за доставката.
      7.2. Клиентът следва да информира Керхер в срока посочен в т. 6.1. за намерението си да се откаже от Договора.
      7.3. Клиентът има правото да се откаже от Договора по всеки начин, който недвусмислено изразява желанието му за отказ от Договора. Изпращането на имейл в свободен текст до Керхер, в срока посочен в т. 7.1., представлява валидно волеизявление от страна на Клиента за отказ.
      7.4. В случай, че Клиента е упражнил правото си на отказ от Договора, Керхер възстановява всички суми, получени от Клиента, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 календарни дни, считано от датата, на която е получил уреда от Клиента отказал се от договора. За дата на получаване се счита датата на товарителницата от куриера доставчик.
      7.5. Разходите за доставка се възстановяват от Керхер по банкова сметка посочена от клиента при уведомяването за връщане. Във всеки случай това възстановяване няма да бъде свързано с никакви допълнителни разходи за Клиента.
      7.6. Не подлежат на възстановяване допълнителните разходи за доставка на стоките, когато Клиента изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от посочения в тези Общи условия.
      7.7. Когато Клиента е упражнил правото си на отказ от Договора, Клиентът трябва да изпрати стоките обратно на Керхер без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 календарни дни, считано от датата, на която Клиента е съобщил на Керхер за решението си да се откаже от Договора. Стоките подлежат на връщане на посочения адрес по-горе в чл. 1 от тези Общи условия.
      7.8. Преките разходи за връщането на стоката по т. 6.5. по-горе са за сметка на Клиента.
      7.9. Керхер има право да отложи възстановяването на сумите посочени по-горе в т. 6.5. при установяване на проблем с върнатия уред и необходимост от констатация от сервиз.
      7.10. Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания, във вида в който е получена.
      7.11. Керхер запазва правото си да не приеме върнатата стока или да възстанови частично сумите посочени по-горе в т. 6.5 в случай, че е с увредена опаковка; следи от употреба: драскотини, удари, замърсявания и др.; увредена от токов удар; липсващи: аксесоари от окомплектовката на уреда, гаранционна карта, инструкция за употреба.

      *Срок за отказ от договора да не се бърка със срок Кампания „30дни тест“ посочени в т.8 по-долу.

      8. ЦЕНА. ПЛАЩАНЕ НА ЦЕНАТА
      8.1. Всички обявени цени от Керхер в Електронния магазин са в български лева, с включен ДДС.
      8.2. Клиентът може да заплати цената за дадена стока/и по следните начини:
      8.2.1. В брой – с наложен платеж на място при доставката на стоката.
      8.2.2. По банков път – по банкова сметка на Керхер, която е достъпна в мейла и фактурата, изпратени по имейл в потвърждение на вашата поръчка. 8.2.3 С крeдитна карта – чрез терминал на BORICA. По време на плащането може да се изисква верификация от страна на банката държател на кредитна/дебитна карта. 8.2.4 На изплащане с договор към TBI банк или Уникредит банк.

      9. ПРОМОЦИОНАЛНА КАМПАНИЯ „30 ДНИ ТЕСТ“

      9.1. Всеки участник, който е закупил участващ в кампанията продукт от www.karchershop.bg в определен период, има право да тества уреда в срок от 30 календарни дни от датата на покупката и ако уреда не оправдава очакванията му, да го върне чрез полученият при доставката „Ваучер за връщане на пратка“ от Speedy.
      9.2. Участникът има право да получи заплатената стойност на продукта, при следните условия:
      9.2.1. в рамките на 30 календарни дни от датата на покупката да върне участващите продукти в оригиналната опаковка, заедно с всички аксесоари и принадлежности на участващите продукти, както и гаранционна карта и принадлежащи документи като упътвания, сертификати и др.;
      9.2.2. участващите продукти следва да са в пълна изправност и да функционират нормално;
      9.2.3. участващите продукти следва да са придружени от оригинал на касова бележка, удостоверяваща датата на покупка на продуктите;
      9.2.4. всеки участник следва да попълни формуляр напълно и четливо, неразделна част от настоящите правила, за връщане на участващите продукти и да го изпрати заедно с продуктите за връщане.
      9.3. Заплатената сума се връща по следния начин: в срок до 14 календарни дни по банкова сметка посочена от участника във формуляра.

      10. ИЗМЕНЕНИЕ И ДОСТЪП ДО ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
      10.1. Настоящите Общи условия могат да бъдат актуализирани по всяко време, като публикуването им на Електронния магазин се счита за уведомяване на ползвателите за измененията.
      10.2. В случай на противоречие между тези Общи условия и уговорки в специален договор, сключен между Керхер и Клиента, с предимство се прилагат клаузите на специалния договор.
      10.3. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на тези общи условия няма да води до недействителност на целия договор.
      10.4. За неуредените в този договор въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на този договор, се прилагат законите на Република България.
      10.5. Всички спорове между страните по тези Общи условия ще бъдат разрешавани от компетентния съд, Комисията за защита на потребителите или органите за алтернативно разрешаване на спорове. За повече информация Клиентът може да посети www.ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=BG.
      10.6. Настоящите Общи условия влизат в сила на 4.12.2018 г. 10.7. Дата на последна промяна 13.11.2024г.